How I miss my „Lady”!

(English version below)

Au trecut mai bine de 6 luni de cand am pictat ultima oara, din diverse motive. Insa o port cu mine mereu, indiferent unde sunt sau ce imi tine treaza atentia, ea, pictura, este cu mine intotdeauna. Asa cum ma cunosc cine sunt si ce asteptari am de la mine, tot asa stiu ca indiferent cat timp ar trece pana la reintalnire aceasta se va produce in cele din urma si ne-am simti impreuna ca si cand ieri ne-am vazut ultima oara. Cel putin ca si traire interioara, probabil nu ca si tehnica, indemanare.

E parte din mine. Pictura, arta mea sunt eu. Si cat de mult mi-a lipsit! Si cat de frumoasa a fost revederea!

Inchei un an frumos. Cumplit de agitat, cu trairi dintre cele mai intense si diverse. Un an al asezarilor. De multi ani nu imi mai fac planuri pentru anul ce incepe, continui doar sa imi doresc ceea ce sper sa am in fiecare alta zi: pace si sanatate pentru familia mea.

Sa aveti un an cum va doriti!

Imbratisari, cu drag!

dianaencea_hforh_lady

Lady in black

It has been over 6 months since the last time I painted for various reasons. But I carry with me no matter where I am or what keeps me awake attention, painting is with me always. As I know who I am and what expectations I have of myself, so I know that no matter how long it goes until the reunion this will occur eventually and we feel together as if yesterday we last saw . At least as inner feeling, probably not as technical skill.

It’s part of me. Painting, my art is who I am. And how much I missed it! And how beautiful was to meet each other again!

I end a beautiful year. Terribly shaken, with feelings of the most intense and diverse. A year of settlement. For many years I no longer make plans for next year begins, I want to just continue what I hope to have every other day: peace and health for my family.

Have a year as you want!

Hugs, always!

Lasă un comentariu