Treasury handmade baby box

(English version below)

Am inceput anul cu familia mea; in lucrarile mele. Ceea ce imi place mult si, in plus, e ceva ce nu am mai facut pana acum.

Pastreaza tot ce iti aminteste de momentele unice impreuna cu copilul tau intr-o cutie cu personalitate. Personalizata. Ofera cadou oamenilor dragi o cutie in care sa-si adune propriile amintiri minune. Fotografii, prima suzeta, botoseii, prima jucarie, orice altceva inseamna pentru tine amintiri dragi.

Aici este copilul meu. Deci, aceasta cutie ramane in familie. Insa ea poate fi personalizata dupa cum doresti. Alege fotografia, alege culoarea, alege ornamentele, iar eu iti voi indeplini dorinta. Vei avea o cutie de comori dupa placul tau.

 

I started the year with my family; in my work. What I like very much and besides, it’s something I’ve never done before.

Keep everything reminds you of the unique moments with your child in a box with personality. Customized. Offer a gift box to the people you love in which to gather their own miracle memories. Photos, bootees, first toy, whatever it means to you dear memories.

Here is my baby. So this treasury box stays in the family. But it can be customized as you wish. Choose the picture, choose color, choose ornaments, and I will fulfill your desire. You will have a treasury box as you like.

 

Lasă un comentariu