Clock is ticking – Mixed media on canvas

( English version below)

A trecut mult timp de la ultima scriere. Sper ca inconsecventa mea sa nu imi devina o caracteristica. Viata, de multe ori, iti pregateste tot felul de surprize, iti da de lucru, te lovesti de situatii, care fara a fi din cele nedorite, te obliga sa fii prezent. Si nicicand nu mai apuci sa aloci timpul pe care l-ai dori si activitatilor tale preferate. Cam asta mi-a fost mie ultimele luni. Sigur ca am mai avut realizari, din pacate nu am reusit sa va scriu despre ele. O fac acum, incercand sa si recuperez.

Incep cu cea mai proaspata lucrare, un tablou mixed media pe panza. Imi place mult, dar la nebunie imi plac culorile. Si, marturisesc, in timpul acesta am comandat niste vopsele minunate de-a dreptul. Tocmai in SUA. Comanda de la Shimmerz Paints a sosit in cateva luni, dar a merita din plin asteptarea! Si cum termin o lucrare abia astept sa ma apuc de urmatoarea, caci e o adevarata placere sa lucrezi cu vopsele de calitate.

Am combinat vopsele Shimmerz cu cele de la Pentart, pe baza de spray. Si pentru ca aveam un gand obsesiv legat de lipsa mea de pe blog si timpul care trecea fara sa ma lase sa-mi gasesc ragaz de scris….ce putea fi mai potrivit decat „Clock is ticking”? 🙂

Am folosit

Shimmerz Paint Vibez – Deep Blue Sea

Shimmerz Paint Rock a fella Blue

Shimmerz Teal the end of time

Pentart Spray cu efect de textura – Ivory

Pentart Spray cu efect de textura – Beige

Ornamente de lemn si metal, materiale handmade. Pentru ornamente, am magazinele mele preferate, rar fac comanda din alta parte: Complex Art si Craft Mall.

Va astept, cu drag, oricand cu o parere sau sugestie. See you soon with more!

 

It’s been a long time since last write. I hope my inconsistency me not become characteristic. Life often prepares all kinds of surprises  for you, gives you something to work for, hit some situations that,  not unpleasant ones, requiring you to be present. And not grab anymore to allocate the time you want to your favorite activities. This was my last months. Of course I had achievements, unfortunately I did not manage to write about them. I’m doing now, and trying to recover.

Starts with the freshest work, a mixed media painting on canvas. I love it, but I’m crazy about the colors. And, I confess, in this time I ordered some wonderful paints. Just in the US. Order from Shimmerz Paints arrived in a few months, but worth the wait! And now I can not wait to finish work getting down to the next, because it’s a real pleasure to work with quality paints.

I mixed the Shimmerz paints with Pentart, spray paint. And because I had an obsessive thought linked to my lack of time that passed without letting me find my peace to writing …. what could be more appropriate than „Clock is ticking”? 🙂

I used:

(links above)

Wood and metal ornaments, handmade materials. For ornaments, I have my favorite stores, rare order elsewhere: Complex Art and Craft Mall.

Feel free to share any opinion or suggestion. See you soon with more!

Lasă un comentariu