Tutorial- Mixed Media Painting Vintage Girl

Dintr-un vechi tablou – adica un suport de lemn invelit intr-o panza veche, pe care la un moment dat fusese lipita o imagine, prin mixed media am creat un tablou ce ma incanta cu adevarat. Mi se pare ca transmite delicatete si nostalgie, intr-un fel pastrandu-si aerul  vechi pe care oricum il avea. Asta si doream – vintage look.

Ma gandeam ca vi s-ar parea interesant sa va arat si voua intreaga poveste, cu imaginile aferente, a transformarii lui dintr-un banal nimic intr-o frumoasa lucrare.

From an old picture – like a wooden base wrapped in an old cloth, which at one time had pasted a picture, through mixed media I created a painting that truly delights me. I find it delicate and nostalgic, somehow keeping the old appearance that have it anyway. This is what I wanted vintage look.

I thought it would seem interesting to you to show you the whole story with images related to the transformation of a banal anything in a beautiful projekt.

Cred ca se vede limpede ce am avut si ce a iesit, nu? 🙂

I think it becomes clear what I had and what came out, right? 🙂

Asadar, sa incepem:

So, let’s get started:

1. Asta am avut. Nu am vrut sa renunt la el fara a incerca sa-l transform. Aveam o idee cam ce as vrea sa fie.

This is what I had. I did not want to give it up without trying to transform it. I had an idea what I want to be.

dianaencea-hforh-vintagegirl1

 

2. Am luat un servetel dantelat, in principiu se foloseste pentru a aseza torturile, am rupt servetelele ce urmau aplicate dupa modelul dorit si le-am aranjat incercand sa vizualizez imaginea de final.

I took a laced napkin, basic used to place the cakes, I broke napkins that were applied after the desired pattern and arranged them trying to visualize the final image.

dianaencea-hforh-vintagegirl2

3. Am inceput lipind dantela pe lateralele tabloului. Pentru a obtine efectul texturat doream ca servetelul dantelat sa se suprapuna cu dantela laterala.

dianaencea-hforh-vintagegirl3

4. Dupa uscare am aplicat servetelul dantelat cu adeziv decoupage. Lasati sa se usuce complet inainte de a trece la pasul urmator.

dianaencea-hforh-vintagegirl4

5. Am aplicat servetele rupte anterior dupa modelul dorit prin tehnica decoupage.

dianaencea-hforh-vintagegirl6

 

6. Am folosit pe toata suprafata Gesso diluat cu apa pentru ca mi-am dorit o imagine mai putin stridenta, usor stearsa. Am lasat sa se usuce, apoi am inceput sa pictez.

dianaencea-hforh-vintagegirl7

7. Am incercat sa fac o trecere subtila, sa nu se vada marginile servetului atat de proeminet pe fondul deschis la culoare. Amesteca ce culori iti doresti, pe care le consideri potrivite si sunt in acelasi ton cu servetelul deja aplicat. Eu am ales lila si putin gri, le-am combinat intre ele, pentru a realiza aceast aer vintage pe care il doream.

dianaencea-hforh-vintagegirl8

8. Finalul si, pana la urma, protectia tabloului este data de gloss/varnish. Eu il aplic dupa 24 ore de la finalizarea lucrarii. Si iata ce a iesit 🙂

Finish and protection is given by gloss / varnish. I usually apply it after 24 hours. And this is what came out 🙂

dianaencea-hforh-vintagegirl

Am folosit materialele: (Materials)

-Universal Hobby Glue; (Complex Art )

-Pentart – Decoupage varnish&glue; (Complex Art )

-DecoArtMedia – Gesso; ( Craft Mall )

-DecoArtMedia – Gloss Varnish; (Craft Mall )

-Pentart – Dekor Paint light-lilac; ( Complex Art )

-Pentart – Deckor Paint graghite – gray ( Complex Art )

dianaencea-hforh-vintagegirlmaterials

Va multumesc ca ati vizitat si astazi blogul meu si sper ca acest proiect v-a fost de folos (primul meu tutorial :). Sugestiile si parerile voastre sunt asteptate cu mult drag! Pe curand, prieteni 🙂

Thank you for visiting my blog today and I hope this project was helpul (my first tutorial 🙂. Your views and suggestions are very welcomed! See you soon, friends 🙂

Lasă un comentariu